I LOVE NINI

تا زمانی که .................

1392/9/25 21:28
نویسنده : MAM & DAD
263 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامانیمژه

میخوام از امروز که شدی گوشه ایی از وجودم و هنوز پیش خدایی

تا زمانی که بیای تو دلم بشی پاره تنم

تا زمانی که به این دنیا بیای بشی عمرو جونم 

تا زمانی که من و بابایی رو صدا کنی و ما قشنگترین کلمات از لبای نازت با صدای دلنشینت بشنویم

تا زمانی که بری مدرسه و با دستای کوچولوت اسم من و بابایی رو بنویسی

تا زمانی که بری دانشگاه و فرد مهمی برای جامعه بشی

تا زمانی که عاشق بشی و از عشقت به من و بابایی بگی

تا زمانی که ازدواج بکنی و خوشبخت بشی

تا زمانی که بچه دار بشی واحساس من و بابا جون و به خودت بهتر درک بکنی 

عشقم جونم عمرم

تا زمانی که بتونم عطر تن تو و بابا جون و بو کنم

تا زمانی که بتونم تو بابا جون و لمس کنم

یعنی

تا زمانی که زنده هستم برات مینویسم.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به I LOVE NINI می باشد